domingo, 9 de noviembre de 2014

PERE I EL LLOP: Espectacle musical

El dia 6 de novembre, al matí, tot el Cicle mitjà vam anar a La Sala de Rubí a veure el conte musical Pere i el Llop, interpretat per l’Orquestra Simfònica Sant Cugat.
Comentaris i opinions de la nostra classe:
"Primer els músics han afinat els instruments i després han tocat molt i molt bé. M'ha agradat la música i els dibuixos" (Sara)
"M’ha agradat quan han afinat i també quan després han tocat la música" (Xavi A)

"La música és molt bonica" (Yahya, Aaron) 
"M’ha agradat la música"(Karim, Óscar, Adrià A, Cristina, Zaynab)
"La música m’ha inspirat molt"(Adrià H, Miguel Ángel)
"L’instrument que més m’ha agradat és el violí" (Óscar, Xavi L)

"M’ha agradat molt, per la música i pels instruments" (Miguel Ángel)
"A mi m’ha semblat bé la música i l’espectacle. M’han agradat molt els dibuixos de Pere i el llop"  (Iván)
"La música de l’orquestra m’ha agradat molt i els dibuixos de la història eren molt bonics i ben dibuixats" (Dylan)
"M’ha agradat la música, els dibuixos i el conte, sobretot el final i el principi que ha sigut molt graciós" (Leyre)
"A mi m’ha semblat molt bonica la música i els dibuixos eren molt bonics també" (Adrià H)
"M’ha agradat per l’animació dels dibuixos i la música, és tot molt bonic. (Judith)

"M’ha agradat perquè ha sigut un espectacle en directe, a la Sala"(Francis)
"M’ha semblat molt bé fer un teatre amb la música" (Kholoud)

Els personatges del conte:
"El personantge que m'ha agradat més és l'ànec i el que menys el llop" (Óscar)


"A mi m'ha fet una mica de gràcia el petit caçador" (Zaynab)

Els millors moments del conte:
- Quan l'ocell s'enfila a l'arbre (Iris)

- Quan el gat intenta menjar-se l'ocell (Karim)
- Quan el llop s'empassa l'ànec (Adrià A, Karim, Aleix, Iris, Yahya, Xavi L)
- Quan en Pere atrapa al llop (Cristina, Adrià A, Xavi A, Karim, Sara)

- Quan apareixen els caçadors que volen caçar al llop (Xavi L, Karim)
- Quan s'emporten al llop lligat pel coll (Yahya)


- Quan s'emporten el llop al zoo (Francis)


"En Pere i el llop és el millor espectacle musical del món!!!"(Judith)


No hay comentarios:

Publicar un comentario