domingo, 15 de noviembre de 2015

Algunes opinions sobre la sortida a Can Xercavins del dijous 15 d'octubre



Vam fer una activitat que hi havia uns sobres. A dins hi havia una pinça i els sobres estaven amagats en arbres, en la sorra i en fulles. Hi havien grups i quan agafàvem un sobre teníem que dissimular perquè un altre grup no trobin el sobre, perquè si no seria molt fàcil trobar-los. Però teníem un embolic perquè havíem d'anar a dalt, a baix, al mig, i fins i tot a les rampes (Ivan)



Jo, el Darío i la Judit i uns altres nens teníem un mapa i el mapa ens indicava a on estàvem nosaltres. A mi em va agradar molt (Aleix)



El que més em va agradar és quan el grup amb els nens de 4t, 5è i 6è vam trobar la primera pista (Darío)








Els equips estaven formats per 4t, 5èA, 5èB, 6èA i 6èB. El meu equip va trobar totes les pinces menys una. Em va agradar però a la nit estava cansat (Francis)


Jo i les amigues de la classe després de dinar vam fer una cabana i vam posar les jaquetes al terra. Vam agafar les nostres motxilles i fins i tot vam dormir en aquella cabana que era a can Xercavins. Estava feta amb pals petits i grans i el que em va agradar molt va ser estar amb les meves amigues (Sara)




Els mesu amics i jo vam fer fer una cabana amb pals i troncs i va quedar molt bonica. També li vam posar canyes de bambé i li vam posar molta pinassa (Óscar)

La cabana la vam fer l'Óscar, el Dylan, l'Ivan, l'Eugeni i jo. Primer vam trobar un arbre per acostar els pals i fins i tot vam tapar les parets amb palla (Teo)





El que més em va agradar és quan vem jugar a zombis amb els companys, també em va agradar buscar les fites amb el grup (Iker)


Ens vam divertir molt!!!! Però ens vam cansar molt. (Zaynab)

No hay comentarios:

Publicar un comentario